BudgetPhone

Dit zijn de nieuwe features die we de afgelopen tijd hebben toegevoegd aan de abonnementen:

Maart 2015: geïntegreerd mobiel

Voor network abonnees die veel onderweg zijn bouwden we geïntegreerd mobiel. Met je mobiel neem je gesprekken aan alsof je op kantoor zit. Je kan doorverbinden naar collega’s en als je iemand belt, ziet hij het kantoornummer in zijn scherm. Zo wordt je altijd teruggebeld op het goede nummer.


Op vast-mobiel-integratie lees je er meer over.

November 2015: bestuur je abonnement met de smartphone-app

Voor alle abonnees voegden we aan onze app de gespreksgegevens toe. Voortaan kan je zien wie er gebeld heeft, en kan je ook direct terugbellen door op het nummer te klikken. In een apart scherm laat de app zien wat je actuele belkosten zijn en (voor budgetphone mobiel) je actuele dataverbruik.


Op bestuur je abonnement met je smartphone lees je er meer over.

Maart 2016: doorverbinden met ster 5

Iedere telefoon is net weer anders en daarom introduceerden we doorverbinden met ster 5. Op iedere telefoon met een budgetphone network abonnement kan je voortaan doorverbinden door ster 5 in te toetsen. Ster 5 werkt ook op een mobiel toestel met een network abonnement..


Op doorverbinden voor network lees je er meer over.

April 2016: gesprekken opnemen met ster 3

Soms kan het handig zijn een gesprek op te nemen. Bijvoorbeeld om het met een collega te delen. Daarom introduceerden we voor network abonnees ster 3. Voortaan kan je op iedere telefoon met een budgetphone network abonnement het gesprek opnemen door ster 3 in te drukken. Je ontvangt het opgenomen gesprek dan even later in je mailbox.

November 2016: openingstijden per nummer

In de portal stellen network abonnees makkelijk in één keer hun openingstijden in voor al hun nummers. Maar wat als die niet op alle dagen hetzelfde zijn? Daarom voegden we openingstijden per nummer toe. Voortaan kan je per nummer bepalen wat voor afwijkende tijden er gelden. .


Kijk hier hoe je extra vrije dagen en verlate of vervroegde openingstijden gemakkelijk kunt instellen.

Februari 2017: mijn-bel-me-niet-lijst

Voor alle abonnees: blokkeer telefoonnummers die jou lastigvallen, zodat ze je niet meer kunnen bellen. De blokkade gaat direct in, en je kan hem zelf ook weer ieder moment opheffen.


Je vindt je bel-me-niet-lijst in je portal op de pagina telefoongids.

Geplande features voor de komende maanden

Voor onze zakelijke abonnees is het belangrijk dat relaties hen gemakkelijk aan de lijn kunnen krijgen. Daarom werken we nu aan snelle meldingen, zodat je meteen weet of je een telefoontje gemist hebt. Daarnaast gaan we ervoor zorgen dat je in één oogopslag kunt zien hoe je bereikbaarheid er voor staat.


Meedenken? Stuur een mail naar naar info at budgetphone.nl.